BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, August 30, 2008

A Lifeboat of A Father and A Son


သားအဖ ႏွစ္ေယာက္ ရဲ့ေလွ

ေအာင္ဒင္
(
ေပဖူးလႊာမဂၢဇင္း၊ ၁၉၈၄)

ေတာင္က်ေခ်ာင္းေရေတြက
က်ေနာ္တို႔ေလွကို တိုးဝင္
႐ိုက္္ပုတ္
ႏွစ္ျမဳတ္ေတာ့မယ္
အေဖ ..

ဟိုးေတာင္ထိပ္မွာေတာ့
မိုးရိပ္တို႔ ညိဳ႔ေမွာင္ေန
ရဲ့
ရြာခ့ဲလို႔ရြာခ့ဲၿပီပဲ
….

ေရစီးသန္သန္ လိႈင္းထန္ထန္မွာ
ေလွနံရံကို က်စ္က်စ္ဆုပ္
က်ေနာ္တုန္လႈပ္ေနပါၿပီ ….

အလို

မ်က္ႏွာမပ်က္ပါလား …
တခ်က္မညိဳးပါလား
မိုးနဲ႔ေရစီးၾကားကေလွ
ေလွထဲက သားအဖ
က်ေနာ္က
ေၾကာက္လန္႔၊ တုန္လႈပ္၊ ေတြေဝ .. လို႔
အေဖက
႐ိုးအၿပိဳင္းၿပိဳင္းလက္မ်ားမွ
လက္က်န္
ႂကြက္္သားနဲ႔
ေလွာ္တက္အားကိုး ေရကိုတိုး
သတၱိမာန ႏိုးၾကားေနရဲ႔ ….

က်ေနာ္ေတြးမိတယ္အေဖ
က်ေနာ့္မေမြးခင္ အႏွစ္ေလးဆယ္မွာ
အေဖ့ေလွ ဘယ္ႏွစ္ခါေမွာက္ခ့ဲၿပီးၿပီလဲ
ေရစီးထဲက ဘဝမာနနဲ႔
လူတေယာက္ရဲ႔ ထာဝရသတၱိ
စိတ္ဓာတ္ကို သံမဏိနဲ႔တည္ေဆာက္
ေရေအာက္နစ္ျမဳတ္ခ့ဲ နာရီမ်ားအတြက္
အေဖ့မွာ အိပ္မက္မရွိဘူးထင္ရဲ႔ ….

ဟုတ္က့ဲ
အေဖ
ေရစီးေတြၾကားထဲမွာ
မုန္တိုင္းထဲမွာ
အခက္အခဲေတြၾကားထဲမွာ
က်ေနာ္လည္း
ေလွာ္တက္ၿမဲၿမဲ ေလွာ္ရဲရမွာပ
စိတ္ခ် အေဖ …
က်ေနာ္တို႔ေလွ မနစ္ေစရဘူး



1 comments:

Anonymous said...

I LOVE THIS ONE! I LOVE MY DAD TOO!
PUBLISHED IN 1984. soo cool!
U R GREAT!
the name DATTA was that i heard from TYMW!
keep it up Man!!!