BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday, January 22, 2014

Unexpected



မေမွ်ာ္လင့္ပဲ

မေမွ်ာ္လင့္ပဲ
မိတ္ေဆြတစ္ေယာက္ ေသဆုံးသြားတယ္
ဘဝသံသရာဆိုတဲ့ ရထားၾကီးေပၚက
ႏႈတ္မဆက္၊ လက္မျပ
ရုတ္တရက္္ ခုန္ခ်၊

ဘာ့ေၾကာင့္ မေမွ်ာ္လင့္ရတာလဲ
သူက က်ေနာ္႕ထက္ အသက္ငယ္တယ္
သူ႕ဘဝက က်ေနာ္႕ဘဝထက္ ပိုျပီး ျပည့္စံုတယ္
သူ႕မွာ ခ်စ္သူခင္သူေတြ အမ်ားၾကီးရွိတယ္
သူရွိေနတာ အမ်ားအတြက္ ေက်နပ္စရာျဖစ္တယ္
သူက က်န္းမာေရးလည္း ဂ႐ုစိုက္တယ္၊

ဘာ့ေၾကာင့္မေမွ်ာ္လင့္ရတာလဲ
သူက ႏွလုံးသားျဖဴစင္သူျဖစ္တယ္
အားနည္းသူဖက္က ရပ္တည္တတ္တယ္
သူ႕ဘဝမွာ အစြန္းအထင္းမရွိေအာင္ ေနတတ္ခဲ့တယ္
က်ေနာ္နဲ႕ ေျပာင္းျပန္ပါပဲ၊

အဲဒီလို မေမွ်ာ္လင့္ရင္းနဲ႕ပဲ
မေမွ်ာ္လင့္တာေတြ ျဖစ္ခဲ့၊ ျဖစ္ျမဲ၊ ျဖစ္ေနဆဲ
ေမွ်ာ္လင့္တာေတြက ေဝးသထက္ေဝးကြာ
ခြဲခြာျခင္းမွာ၊ အခ်ိန္ဇယားမရွိ..ဆိုလား၊

က်ေနာ္ေသဆုံးခဲ့ရင္ေကာ
မေမွ်ာ္လင့္ပဲလို႕ ေျပာၾကဦးမွာလား
က်ေနာ္႕ေၾကာင့္ ကမၻာေျမၾကီးပိုေလးေနတာကေတာ့
အေသအခ်ာပါ
ဒါေၾကာင့္လည္း ၾကိဳျပီးႏႈတ္ဆက္လိုက္ပါရဲ့၊

ေအာင္ဒင္
ဇန္နဝါရီ ၂၂၊ ၂၀၁၄

0 comments: