BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, May 2, 2009

Passing of My Father


Passing of My Father, U Kyaw Shein


May 2, 2009


On the day of the one year anniversary of the Cyclone Nargis, May 2, 2009, my father U Kyaw Shein (84 years old) passed away at 1:05 PM at our family home in suburban Rangoon.


He was not only my father, but also my mentor and my hero, who had fought for independence from the British and Japan during the 1940s, and challenged the military dictatorship in his entire life. As a member the Communist Party of Burma (CPB), leader of Trade Union, editor and journalist, he worked hard to help his country for better future, stood for the abused and poor and confronted the injustices.
Therefore,

he spent more times in Insein prison and Ye Kyi Aing interrogation center of the Military Intelligence than with family.


He taught me to stand for the truth and fight for the truth. He was the major driving force of me when I started to join in anti-government activities in 1980s. When I was in prison, he was detained twice, 14 days each, by military intelligence and interrogated for the letters that I smuggled out from the prison to my colleagues.

Now, he left us without seeing the freedom of his beloved country from the military dictatorship, which he lad longed and fought for.


I lost two of my family members in less than two years. My younger brother Taryar Min Wai passed away on August 5, 2007 and now my father passed away on May 2, 2009. I couldn’t see them before they died. I hope they will forgive me for not being with them at their last days.


I appreciate my friends who are now around my mother, consoling her on my behalf, and helping her to make the funeral. All I can do is making good things more and more and sharing merits to my father and other unsung heroes, who sacrificed their lives for the people of Burma during the long and difficult journey to democracy. I believe my father will rest in peace.


I wish no one suffers such a tragedy anymore.


Aung Din

11 comments:

Moe Cho Thinn said...

မွန္ပါတယ္ အကို။ ကုသိုလ္ေကာင္းမွဳ ျပဳျခင္းအားျဖင္႔ အကို႔ေဖေဖကို အမွ်ေ၀ေပးပါ။ အကို႔အေဖအေၾကာင္းေလး သိရေတာ႔ ပိုၿပီး ဆုံးရွဳံးမွဳ ၾကီးပါတယ္။ အကိုနဲ႔ ထပ္တူ စိတ္မေကာင္း ျဖစ္ရပါတယ္။
“မိဘဆိုတာ ဘယ္ေတာ႔မွ အစားထိုး မရႏိုင္..”
ေက်ာ္၀ဏၰ နဲ႔ ခ်ိဳသင္း

Nge Naing said...

Dear Ko Aung Din

I really sorry to hear abount your father's passing away.I share feeling of your lost. You are not alone, we all who are away from mother land with political reasons are not sure to see our parents and siblings again.I really recognise and appeciate you and your father's struggle for democracy and human rights in our country. We shall overcome one day.

With kind regard
Nge Naing

Zephyr said...

ထပ္တူေၾကကြဲစြာျဖင္႔ ..
ဇက္

ATN said...

I feel really sorry for your great lost. It is the same for the oppressed of our country too.
ထပ္တူထပ္မွ် ၀မ္းနည္းေၾကကြဲမိပါတယ္ အကို...

ဂ်ဴနို said...

ကိုေအာင္ဒင္

၀မ္းနည္း စိတ္မေကာင္း ၿဖစ္ရပါတယ္။
ေကာင္းရာဘံုဘ၀မွ သာဓုေခၚနိုင္ဖို ့ ဆုေတာင္းေပးပါတယ္။

အယ္ဇီ

အိုးေ၀ေအာင္ said...

ကိုၾကီး
ကိုၾကီးရဲ႔အေဖ အဘဦးေက်ာ္ရွိန္ဆံုးသြားတဲ့သတင္းကို
ဒီေန ့ အီးေမးလ္ဖြင့္ၾကည့္ၾကည့္ခ်င္းသိရတယ္။ ကိုၾကီးအေၾကာင္းၾကားထားတာ
သိသိခ်င္း ဒီ ဝမ္းနည္းစိတ္မေကာင္းတဲ့စာကို
ေရးလိုက္မိပါတယ္။
အဘရဲ ့ေနာက္ဆံုးခရီးကိုလည္း ကိုၾကီး မပို ့ႏိုင္ျပန္ဘူး။ခ်စ္ညီေရႊဘုန္း ဆံုးတုန္းကလည္း
ျပည္ေတာ္ျပန္မျဖစ္လို ့ေနာက္ဆံုးခရီး မပို ့ႏိုင္ခဲ့ျပန္ဘူး။က်ေနာ္တို ့အေဝးေရာက္ေတြရဲ ့
ဘဝကို နားလည္သလို နရသိန္ထဲမွာ ေရာက္ေနသူေတြရဲ ့မိဘေဆြမ်ိဳးေတြ ဆံုးပါးၾကတဲ့အခါလည္း (ဥပမာ-ကိုသူရ။ဇာဂနာရဲ ့မိခင္ဆံုးပါးစဥ္)
က်ေနာ္တို ့ျပည္ပေရာက္ေတြခံစားရသလို ဘဝထပ္တူခံစားၾကရမွာပါ။ကိုၾကီးေရ..က်ေနာ္တို ့တို ့-ကိုၾကီးတို ့လို ျပည္တြင္းမွာ ေထာင္က်ခဲ ့-ျပည္ပေရာက္ခဲ့-အဆံုးမသတ္ႏိုင္ေသးတဲ့
စစ္အုပ္စုရဲ ့အုပ္စိုးမွဳေတြကို ရတဲ့နည္းနဲ ့ဆန္ ့က်င္ေနၾကသူေတြကို အဘဦးေက်ာ္ရွိန္ ထပ္တူခံစားခဲ့တာ က်ေနာ္တို ့ေလးစားစြာသိရွိခဲ့ျပီးသားပါ။အဘေရာ ေရႊဘုန္းေရာ သူတို ့ကို လိုက္ပို ့ခ်င္ေပမယ့္ လိုက္မပို ့ျဖစ္ခဲ့ရတဲ့အေျခအေနေတြကို ေကာင္းရာဘံုဘဝက က်ေနာ္တို ့ကိုၾကီးတို ့ကို နားလည္ခ ြင့္လႊတ္စြာ အတူရွိေနဦးမယ္လို ့ က်ေနာ္ ယံုၾကည္ေနမိပါတယ္။
အဘေနာက္ဆံုးခရီးကို အေမၾကီးတေယာက္တည္း ပို ့ျဖစ္မယ္လို ့ထင္ပါတယ္။ကိုၾကီးေရာ ကိုၾကီးခ်စ္ညီမေလးေရာ
ျပည္ပေရာက္ေနၾကေတာ့
...က်န္ရစ္သူမိသားစုနဲ ့ထပ္တူ ခံစားမိပါတယ္။ဒီလို လူမစံုတဲ့ ေနာက္ဆံုးခရီးေတြကို က်ေနာ္တို ့ဘယ္ေလာက္ၾကာၾကာပို ့ေနရဦးမလဲ။
စစ္အုပ္စု သက္တမ္းတိုေအာင္ က်ေနာ္တို ့
အခ်ိန္တိုအတြင္း အဆံုးသတ္နည္းနာေတြနဲ ့
ရရာလက္နက္စြဲကာ ခ်ဖို ့ပဲရွိေတာ့တယ္လို ့ထင္တယ္။ထပ္မခံစားခ်င္ေတာ့ဘူးဗ်ာ....။
အဘေနာက္ဆံုးခရီးမွာ ပို ့ၾကမယ့္ သားသမီးအရင္းေတြမဆံုေပမယ့္ အဘရဲ ့ခ်စ္တဲ ့ သားသမီးေတြရ ဲ႔ ျပည္တြင္းက ရဲေဘာ္ရဲေမေတြက တတပ္တအားရွိေနမယ္လို ့စိတ္ခ်ယံုၾကည္မိပါတယ္။ေရးလို ့မကုန္ႏိုင္လို ့ ဒီေလာက္ပဲ အဘကို ဂါရဝျပဳ ကန္ေတာ့စာေရးရင္း ႏွဳတ္ဆက္လိုက္ပါတယ္။
အဘမိတ္ေဆြ က်ေနာ့္မိဘေတြကိုယ္စားလည္း အဘကို ဂါရဝျပဳလိုက္ပါတယ္။
ေသာ္ၾကီး(အဘေခၚေနက်နာမည္)

Zin+Aye's peaceful square said...

"အဘဦးေက်ာ္ရွိန္၏ ျမင့္ျမတ္အဆင္း ေတာက္ပလင္းျမဲ"


တိုက္ပုံအေရာင္ မေတာက္ေျပာင္ေပမဲ့
သူ႔ရဲ႔အဆင္း ေတာက္ပ၀င္းေနပုံ
မွတ္မိပါရဲ႕ ဥကၠလာပ လမ္းမေတြထက္။

ေဘာ့ပင္ကေလာင္ အိပ္ထဲေဆာင္လ်က္
ေနပူစပ္ခါး မိုးဒဏ္မ်ားထဲ
သူ႔မွာအျမဲ ထီးေကာက္စြဲကိုင္
မညည္းညဴစတမ္း ခရီးလမ္းဆက္
အဘ၏ပံုရိပ္ ထင္ဟပ္ေနၿမဲ။

ကိုယ္ထည္ ပိန္ပါး ၾကြက္သားမထြားေပမဲ့
သူ႔ရဲ႕သဏၭာန္ အားမါန္ျပည့္လ်က္
လြယ္အိပ္ႀကီးတလုံး ပခုံးထပ္လွ်ိဳလႊဲ
စာေပ၀န္တာ၊ သတင္းေထာက္အလုပ္
အစဥ္မပ်က္ ႏွင္စက္လုပ္ေဆာင္
အဘ၏ဂုဏ္ေရာင္ ျမင္ေယာင္ေနဆဲ။

တိုက္ပြဲေပ်ာ္၀င္ အာဏာရွင္မွန္သမွ် တြန္းလွန္ၾကလို႔ အေျပာမဟုတ္ လက္ေတြ႔သူျပ လုပ္ေဆာင္ျပခ်က္
မွတ္သားေလာက္ရဲ႕ ဘ၀တသက္လုံး
အဘရဲ႕လုပ္ထုံးေတြက ျမင့္ျမတ္
သား၊သမီးေတြဆီ အထုံကူး
ေအာင္ဒင္၊ေ႐ႊဘုန္းလူ အမည္ထူးေတြ ေမြးဖြား
ေတာ္လွန္သူတို႔ရဲ႕ ဖခင္တေယာက္ တျဖစ္လည္း
ေက်းဇူးတရားေတြက မို႔လို႔ေမာက္လွ်ံ
ေျပာမကုန္ေအာင္ တာ၀န္ေက်လွသူ
အဘအတြက္ ဂုဏ္ယူပါ၏။

အဘေရ
ဘ၀တပါး ကူးလို႔သြားလဲ
အမ်ားအက်ိဴး ရည္ေမွ်ာ္ကိုးပုံ
အဘလုပ္ရပ္ သန္႔စင္ျမင့္ျမတ္
လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ ပဲ့တင္ထင္ဟပ္
ၿငိမ္းခ်မ္းရာ ဘုံအထက္ စံေလွ်ာင္းေစ
ဘဝတပါးမွာ (အဘ)ေအးခ်မ္းပါေစေၾကာင္း
ေမတၱာပို႔ကာ ဆုေတာင္းလိုက္ပါ၏။ ။
ဂုဏ္ျပဳလို႔ကာ ဦးညႊတ္အေလးျပဳပါ၏။ ။

ေအးျမဇင္(၄၊၀၅၊၂၀၀၉)


ေမလ (၂)ရက္ေန႔တြင္ ကြယ္လြန္ဆုံးပါးသြားေသာ အဘဦးေက်ာ္ရွိန္ အသက္(၈၄)ႏွစ္္အား မိသားစုႏွင့္ ထပ္တူ၀မ္းနဲျခင္းမ်ားစြာျဖင့္ အဘအားဂါရဝျပဳေရးစပ္လိုက္ပါ၏။
အဘဦးေက်ာ္ရွိန္ ေကာင္းရာသုဂတိသို႔ မလြဲဧကန္ေရာက္ပါေစေႆာ္။

ေမျငိမ္း said...

နတ္လူသာဓုေခၚရမယ့္ အမႈကိုသာ ျပဳခဲ့တဲ့သူမို႔ ေအးျငိမ္းရာဘံုဘ၀ကို ေရာက္မွာ မလြဲပါ..။ အဲဒီအျပင္ ဂုဏ္ယူစရာ အေဖ့အတြက္ ဂုဏ္ယူေလာက္စရာ သားေတြနဲ႔ မိသားစုလည္း ရွိခဲ့လို႔မို႔ အေဖ ေက်ေက်နပ္နပ္နဲ႔ ဘ၀ကူးေကာင္းမွာ ေသခ်ာပါတယ္။

Unknown said...

ထပ္တူေၾကကဲြရပါတယ္ ကိုေအာင္ဒင္။ လူသားေတြနဲ႕တိုင္းျပည္အတြက္ လုပ္ခဲ့တဲ့ ကုသိုလ္အတြက္ အဘ. ၿငိမ္းၿငိမ္းခ်မ္းခ်မ္း ဘ၀ကူးမွာပါ။

weik.zar said...

ထပ္တုု၀မ္းနည္းရပါတယ္ ကိုုခ်စ္ကိုု။

Kyi May said...

Dear Ko Aung Din,

I am really sorry to hear about these losses from reading your blog.

I hope you can continue your important work for Burma.

Kyi May Kaung