BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, December 26, 2014

ဦးထုပ္တစ္လုံး၏ အထုပၸတိၱ





ဦးထုပ္တစ္လုံး၏ အထုပၸတိၱ

ေအာင္ဒင္

တစ္ခါတစ္ရံမွာ
ေခါင္းေပၚက ဖြာလန္က်ဲဆံပင္ေတြကို ထိန္းကြပ္ဖို႕
က်ေနာ္တို႕ ဦးထုပ္ေဆာင္းၾကတယ္…။

တစ္ခါတစ္ရံမွာ
ဆံပင္မရွိတဲ့ေခါင္းကို အရိပ္မွ်ေပးဖို႕
က်ေနာ္တို႕ ဦးထုပ္ေဆာင္းၾကတယ္…။

တစ္ခါတစ္ရံမွာ
မျမင္မေတြ႕ခ်င္သူေတြကို
မျမင္ခ်င္ေယာင္ေဆာင္ႏိုင္ဖို႕
က်ေနာ္တို႕ ဦးထုပ္ေဆာင္းၾကတယ္…။

ဦးထုပ္တစ္လုံးဟာ
က်ေနာ္႔အတြက္ေတာ့
အင္မတန္ အသုံးဝင္တာေပါ့
ရာသီဥတုကို အကာအကြယ္ေပးဖို႕ လိုအပ္တယ္
စိတ္က်န္းမာေရးကို အေထာက္အကူျပဳဖို႕ လိုအပ္တယ္
ရန္သူစစ္စစ္မဟုတ္ၾကသူေတြကို
ဥေပကၡာျပဳဖို႕ လိုအပ္တယ္…။

ျပီးေတာ့
ေနာက္ေက်ာမွာ အၾကိမ္ၾကိမ္ထိုးစိုက္တဲ့ ဓားေတြေၾကာင့္
နာက်င္ဝမ္းနည္းျပီး မ်က္ရည္က်မိတဲ့အခ်ိန္
ကိုယ္႔မ်က္ႏွာကို တစ္ပါးသူမေတြ႕ေအာင္
ကြယ္ဝွက္ႏိုင္ဖို႕လည္း လိုအပ္ေသးတယ္…။

ေက်းဇူးပါ ဦးထုပ္ကေလးရယ္…။။။

(စက္တင္ဘာ ၂၀၊ ၂၀၁၄)

0 comments: