BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 17, 2015

ကိုကာကိုလာ



ကိုကာကိုလာ

ေအာင္ဒင္

စက္ထဲကို တစ္ေဒၚလာထည့္ျပီး
ခလုတ္ကို ႏွိပ္တဲ့အခါ
ဘာတစ္ခုမွ ထြက္က်မလာ…။

စက္ထဲကို ေနာက္ထပ္ တစ္ေဒၚလာထည့္ျပီး
ခလုပ္ကို ထပ္ႏွိပ္တဲ့အခါ
ဘာတစ္ခုမွ ထြက္က်မလာ…။

ဆုံးရွုံးသြားတဲ့ ႏွစ္ေဒၚလာကို ႏွေမ်ာတသ
ခံစားခ်က္ကေမာက္ကမနဲ႕
ခလုပ္ကို ထပ္ခါထပ္ခါ ႏွိပ္ျပန္တဲ့အခါ
ဘာတစ္ခုမွ ထြက္က်မလာ…။

ေဒါသေတြ တနင့္တပိုးနဲ႕
စက္ၾကီးကို ကန္ေၾကာက္မိတဲ့အခါ
က်ေနာ္႕ေျခေထာက္ေတြပဲနာ
ဘာတစ္ခုမွ ထြက္က်မလာ…။

စက္နဲ႕ လူရဲ့ ဆက္ဆံေရးမွာ
ခ်စ္ျခင္းေမတၱာဆိုတာ
ရွိဖို႕ လိုေသးသလားဗ်ာ…။ ။ ။

(ဇန္နဝါရီ ၁၇၊ ၂၀၁၅)

0 comments: